~semoga mereka dirahmati Allah~

Dimulakan dengan....

Photobucket

Thursday, February 6, 2014

Azam baru

|Bismillah...| Alhamdulillah, Wassola ala Rasulillah.

Bulan Januari berlalu dengan pantas, saya tidak sempat menunaikan azam saya yang ke berapa saya tidak pasti, azam saya mahu menulis sebulan sekali sekurang-kurangnya di ruangan blog ini, tetapi saya GAGAl!
gagal menulis untuk bulan Januari, maka saya cuba baiki.


Sem baru bermula. Kaki terus melangkah, mencari beberapa peluang yang kian jauh hilang sejak sebulan yang lalu.

Peluang untuk menulis buku, ya!
Saya di tawarkan menulis, banyak cerpen yang di tulis tidak habis,
artikel masih bersepah-sepah di dalam kotak-kotak memori komputer ini.

Bilakah penamat kepada semua tulisan dan coretan ini.
Masih berjuang!

Saya mahu menulis, tetapi masih beribu alasan saya reka.
Allahurabbi, Husna! sila fokus!

Ya, mohon kawan-kawan pembaca setia blog saya ini untuk mendoakan saya agar terus menulis.

buku apakah saya mahu keluarkan? doakan... tutt
Tulisan inilah yang akan menyambung pahala saya di SANA insya allah.
Doakan saya bersemangat, ikhlas, yakin dan bertindak!! =)

 Oleh : Khalifah Allah Mar'atul Husna bt Roslan

::Halwa Telinga::

Bloggers Chat Room

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...