~semoga mereka dirahmati Allah~

Dimulakan dengan....

Photobucket

Thursday, November 24, 2011

ziarah

habis kelas terus tunggu adikku Mujahidul Amin mengambil ku untuk berjumpa seketika dengan nenek


lebih kurang jam 6.37petang baru tiba adikku dengan kereta 'miliknya'.em, sesat jalan dengan simpang berbelit-belit nak ke Rawang Selangor.Memang terbaik la Amin ku yang cekap, balik semula jalan asal, Kuala Lumpur yang sesak dan kita kena pandai pandai la hidup.

Jam 8.30malam baru sampai rumah nenek.

seronok nya nenek tak terkata. bagus juga ea kalau dah lama tak jumpa..rindu sangat...bila dah jumpa wau! TERASA DUNIA MELETUP! nenek menangis kerana kegembiraan kami datang ke rumahnya.

Ziarah sepupu,kak Long yang baru bersalin anak nya bernama MOHD KHALISH IMAN..subahanallah nama yang baik..em nanti nama anakku nak nagi apa eh?? =)


jam 10.30 malam baru pulang ke rumah nenek pula,esok kena bangun awal..

Alhamdulillah jam 6.45pagi, berolak dari rumah nenek...sempat ke kelas kul 8pagi ni....
disebabkan aku drive, sampai jugak UIA jam 7.39pagi...syukur pada Allah..tiada halangan tiada nyawa yang melayang sepanjang perjalanan yang sangat laju tu..

sampai je kelas, takde orang..lah, kenapa semua orang takde lagi..ish2 semangat nya kau hari ini..hahah.ingatkan ust Ibarahim(ust yang nak ngajar jap lagi)dah samapai..takot aku!

alhamdulillah.selamat sampai.alhamdulillah seronok jumpa nenek, alhamdulillah perjalanan yang singkat tapi sangat bermakna:-

  • masa yang singkat dalam 2 ziarah,alhamdulillah

  • ziarah itu mengikat tali silaturrahim dengan lebih rapat

  • bawa kereta elok-elok,jangan meniru aksiku yang bahaya,(LAJU)

  • datang awal adalah adab-adab dalam menuntut ilmu

  • Semangat sahaja tak cukup jika tiada tindakan yang tersusun.

Terima kasih pada Kak Nabila yang cukup memberi motivasi pada ku untuk datang kelas hari ni..kalau tak mahu ponteng aku hari ini..=) Astaghfirullah..



Ust. Ibrahim ust yang cukup dedikasi membuat ku cukup respect padanya.
doakan ku moga dirinya dalam REDHA ALLAH..amiin.


















p/s: jom ziarah orang yang kita rindui=)

Kak Nabila jom datang awal kelas~

4 comments:

oakleyses said...

red bottom shoes, michael kors outlet online, true religion, tiffany and co jewelry, nike air max, oakley sunglasses, ray ban outlet, tory burch outlet online, tiffany jewelry, michael kors outlet, louis vuitton, nike outlet, oakley vault, kate spade outlet online, prada handbags, nike free, longchamp outlet, ray ban sunglasses, nike air max, coach outlet store online, burberry outlet online, christian louboutin, coach outlet, christian louboutin shoes, christian louboutin outlet, louis vuitton handbags, michael kors outlet store, michael kors outlet online, polo ralph lauren, cheap oakley sunglasses, chanel handbags, coach purses, coach outlet, prada outlet, kate spade outlet, polo ralph lauren outlet, burberry outlet online, longchamp handbags, true religion outlet, louis vuitton outlet online, gucci handbags, jordan shoes, longchamp outlet online, michael kors handbags, louis vuitton outlet, michael kors outlet online, louis vuitton outlet

oakleyses said...

true religion outlet, hollister, air jordan, nike free pas cher, mulberry, scarpe hogan, vans pas cher, timberland, ralph lauren pas cher, michael kors uk, longchamp, barbour, michael kors canada, louis vuitton, nike air max, tn pas cher, louis vuitton uk, air max pas cher, nike air force, longchamp pas cher, air max, nike free, nike blazer pas cher, burberry pas cher, true religion jeans, north face, sac louis vuitton, ray ban uk, chaussure louboutin, sac michael kors, sac vanessa bruno, hollister, lululemon, louis vuitton pas cher, oakley pas cher, north face pas cher, guess pas cher, lacoste pas cher, converse pas cher, ralph lauren, ray ban pas cher, hermes pas cher, nike roshe run, abercrombie and fitch, nike air max, nike roshe, new balance pas cher

oakleyses said...

birkin bag, ferragamo shoes, ugg, reebok shoes, asics shoes, insanity workout, hollister, giuseppe zanotti, chi flat iron, soccer jerseys, herve leger, jimmy choo shoes, uggs outlet, new balance outlet, replica watches, lululemon outlet, nike huarache, north face jackets, ugg boots, p90x workout, longchamp, canada goose outlet, uggs on sale, abercrombie and fitch, beats headphones, wedding dresses, vans outlet, valentino shoes, mac cosmetics, canada goose outlet, canada goose, uggs outlet, celine handbags, soccer shoes, nike roshe, mcm handbags, marc jacobs outlet, bottega veneta, mont blanc pens, ugg outlet, canada goose outlet, nfl jerseys, ugg soldes, babyliss pro, ghd, nike trainers, north face outlet, ugg boots, instyler ionic styler

oakleyses said...

uggs canada, louis vuitton canada, wedding dress, moncler outlet, vans, toms outlet, moncler, oakley, moncler, coach outlet, lancel, moncler, supra shoes, hollister clothing, pandora uk, montre femme, ray ban, ralph lauren, canada goose, canada goose, pandora charms, pandora jewelry, juicy couture outlet, parajumpers outlet, baseball bats, iphone 6 case, thomas sabo uk, canada goose pas cher, hollister, juicy couture outlet, converse, ugg, converse shoes, replica watches, moncler, canada goose, air max, nike air max, gucci, links of london uk, moncler outlet, louboutin, swarovski jewelry, swarovski uk, moncler, timberland shoes, hollister canada, karen millen

::Jom dengar nasyid semangat!::

Loading...

::Halwa Telinga::

Bloggers Chat Room

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...